Pohjois-Karjalan reserviläisten ampumakilpailu

XIV Pohjois-Karjalan reserviläisten ampumakilpailu Onttolassa 25.9.2021

Tulokset pdf -> rk2021_tulokset.

Kainuun prikaati järjestää perinteisen Pohjois-Karjalan reserviläisten ampumakilpailun lauantaina 25.9.  Onttolassa. (Varapäivä sunnuntaina 26.9.)

Kts Kilpailukutsu  – Ilmoita yhdistyksen yhteyshenkilö tästä.  – Henkilökohtainen ilmoittautuminen tästä. Ilmoittautuminen päättynyt.

Eräluettelot Sään takia menee uusiksi. Toimitetaan/Päivitetään pe aikana ja säpöllä kisaajille tästä – ÄLÄ KLIKKAA!, sisältää ohjeita. Ohjeita täydennetään tarvittaessa, ne toimitetaan sähköpostilla. Kysyttävää -> tästä linkistä.

Ilmoittaudu  -> Henkilökohtainen ilmoittautuminen avoinna 12.9.2021 klo 2200 asti. Ilmoittautuminen päättynyt.

• täytä-tulosta-allekirjoita-skannaa/kuvaa ennen ilmoittautumista Liite 8 ja kaiva esille vakuutustodistus. Kts Ohje
  • JOS et saa liitettä/liiteitä lomakkeelle, niin pyydämme ne erikseen ilmoittautumislomakkeella kertomaasi sähköpostiosoitteeseen. Saat silloin täsmentäviä ohjeita. Voit toimittaa liitteet erikseen sähköpostilla (ari.hevonkoski(ät)gmail.com).
  • Tarvittaessa voit jatkaa ilmoittautumistasi. Muista antaa sähköpostiosoitteesi pyydettäessä.
  • Halutessasi saat vastauksistasi koosteen antamalla kyselyn lopuksi sähköpostiosoitteen pyydettyyn kohtaan.
  • Ilmoittautumiset kirjataan ilmoittautumisjärjestyksessä vain tämän kautta. Muut kutsussa mainituilla tavoilla  ilmoittautumiset kirjataan näiden jälkeen tapahtuneiksi.

(Nimeä tiedostojen alkuun oma sukunumi_etunimi alku ja liitteet mielellään pdf muodossa) esim. Sukunimi_Etunimi_Liite 8….pdf). Myös kuvatiedostot jpg ja png käyvät. Muista allekirjoitus ja nimenselvennys liitteeseen 8)

Ilmoittautuminen avoinna su 12.09.2021 Ilmoittautuminen päättynyt.

Säännöt (noudattavat 2020 sääntöjä lukuun ottamatta Kutsussa mainittua Joukkuekilpailua):

AlkuperäinenKooste

Kartta:

Ampujantie 24
ONTTOLA

Kartta linkki

Ilmoittautuminen, osallistumisoikeus ja vakuutusturva

Ilmoittautuminen ensisijaisesti tämän sivun kautta!

• Henkilökohtaisesti
    • Täytön jälkeen tulostaa ja allekirjoittaa. Skannaa pdf muotoon (ensisijaisesti) ja liittää sen ilmoittautumislomakkeessa pyydettyyn kohtaan.
  • Vakuutusturva
    • vakuutusturva liittämällä pyydettyyn kohtaan skannattu (vast) todiste vakuutusturvasta.
    • huom. Jos ei omaa vakuutusturvaa, niin käytetään liittojen yhteisturvaa, silloin vakuutusturva liitettä ei tarvita. (esim Järjestön/vast ryhmähenkivakuutus sekä Kilpailijalla ei ole voimassa olevaa vakuutusturvaa tapauksissa) (1950 ja sitä ennen syntyneitä turva ei turva koske).
  • Yleistä
    • Ilmoittauduttuasi saat sähköpostiisi ilmoittamasi tiedot.
    • Huom. Jos osallistujalla ei ole omaa sähköpostia, tulee ilmoittaa kuitenkin esim omaisen/kaverin sähköpostiosoite.
  • Yhdistykset toimittavat erillisen koontilomakkeen
    • Yhdistykset, jotka ovat ilmoittaneet yhdyshenkilöt saavat nämä tiedot ja ohjeet.

Joukkuekilpailu

Yhdistykset nimeävät henkilöt yhdistyksen joukkueeseen/joukkueisiin. Jos joukkueita on enemmän kuin yksi, niin nimettävä ensisijaisuusjärjestyksessä. Vähintään yksi joukkue yhdistystä kohden kiintiönä. Osanottajamäärän mahdollistetaan kakkos- jne joukkueet. Nimetyt joukkueet yhdyshenkilöt toimittavat erillisen tällä sivulla olevan linkin kautta mahdollisimman pian. Viimeinen ajankohta on kutsussa mainittu.

Yhdyshenkilöt saavat tästä erillisen ohjeistuksen. Joukkuekilpailun ilmoittautumislomake tästä, löytyy myös Kilpailukutsun liitteenä. Kopio tarpeellinen määrä.

Vinkki joukkuekilpailun joukkueiksi. Alla 2020 joukkueet ja niiden jäsenet. Tämä vain vinkkinä.

Joukkue Jäsenet
JoeRes01 Kapanen Mikko,Varis Jukka,Räsänen Tuomo,Nenonen Sami,Ryhänen Riku
LipRes01 Hyppönen Niko,Hirvonen Panu,Hartikainen Timo,Muikku Milja,Ikonen Asko
JoeRes02 Ojala Jarno,Saaristo Olavi,Nuutinen Jorma,Väänänen Antti,Ryhänen Mauri
OkuRes01 Koukkunen Jarkko,Turunen Aki,Partanen Jari,Pelkonen Birgit,Kapanen Antti
KonRes01 Kiiskinen Tapio,Antrela Mika,Vuoristo Akseli,Vuoristo Veera,Kärki Eemi
PolRes01 Hietala Arto,Happonen Ville,Hopponen Tommi,Miettinen Jussi,Kukkonen Arto
LipRes02 Hänninen Sami,Puoliväli Heikki,Pennanen Roope,Kallio Jesse,Halonen Marko

Ne henkilöt jotka eivät ole minkään yhdistyksen jäseniä kootaan erilliseen koontiin. Kiltojen osalta noudatetaan samaa.

Osallistumisoikeus on määritetty säännöissä.

Kilpailijat ilmoitetaan kootusti yhdistyksittäin. Tämän ilmoittautumislomakkeen kautta tulleet ilmoittautumiset Kilpailutoimisto toimittaa yhdistysten yhdyshenkilöille tiedot ilmoittautuneista allekirjoittavaksi ja sitten kilpailun johtajalle tarkistettavaksi.

Kilpailujen järjestäjä ei vakuuta kilpailijoita.

Ilmoittautumisten on oltava kilpailutoimistossa / aluetoimistossa viimeistään sunnuntaina 12.9.2021 kuluessa: (suositellaan kuitenkin mahdollisimman pian, paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä ensisijaisella tavalla). Kilpailutoimisto toimittaa hyväksyttäväksi aluetoimistoon.

• Ensisijaisesti sähköisellä lomakkeella https://bit.ly/resrk2020 eli tämän sivuston ohjeiden mukaan. Tämän kautta tulevat ilmoittautumiset huomioidaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautuminen avoinna su 12.09.2021 Ilmoittautuminen päättynyt.
  • Jos yhdistys tai henkilö, haluaa toimittaa tiedot itse, niin kaikki tulee toimittaa aluetoimistoon allaolevin tavoin (käytännössä oltava perillä pe 10.09.2021):
    • Paperipostilla aluetoimiston osoitteeseen Pohjois-Karjalan aluetoimisto, PL 28, 80101 JOENSUU. Kuoreen tunnus RESRK2021 (huom! postin kulkuaika) tai
    • tuomalla Pohjois-Karjalan aluetoimiston asiakaspalveluun, osoite Torikatu 36B, 2 krs, 80100 Joensuu

Kilpailujen järjestäjä tarkastaa ilmoittautuneiden osallistumisoikeuden ja vakuutusturvan. Kilpailun johtaja hyväksyy kilpailijoiksi vain ne henkilöt, jotka täyttävät säännöissä mainitut kolme vaatimusta. Jälki-ilmoittautumisia ei oteta huomioon.

Eräjaot ilmoitetaan etukäteen ilmoittautuneiden yhdistysten vastuuhenkilöille sekä julkaistaan P-K Reserviläispiirien (https://karjalanpojat.fi) ja bit.ly/resrk2020 internet-sivuilla 21.9.2021 kuluessa. Sekä hyväksyttyjen henkilöiden osalta sähköpostiin, jos tiedossa.

Palkinnot ja kunniakirjat

Kilpailujen palkintojenjako toteutetaan reserviläisurheilijoiden palkitsemistilaisuudessa maanantaina 1.11.2021 Tilaisuuteen tulee erillinen kutsu. Kilpailuissa palkitaan joukkuesarjan 3 parasta joukkuetta (5 henkilöä/joukkue) ja henkilökohtaisen sarjan 6 parasta ampujaa.

Tiedottaminen

Kilpailua koskeviin tiedusteluihin vastaavat:

• kilpailun johtaja majuri Petri Myller, p. 0299 434 310
  • kilpailun johtajan apulainen yliluutnantti Jarmo Kolu, p. 0299 434 404

Kilpailuun liittyvät ohjeet ja tulokset julkaistaan karjalanpojat.fi sekä bit.ly/resrk2020 internet -sivustoilla sekä kilpailupäivänä kilpailutoimistossa.

Tervetuloa ampumaan!   Kilpailunjohtaja Petri Myller

Alla kuvassa 2019 voittajajoukkue JoeRes: Varis Jukka,Nenonen Sami,Ryhänen Riku,Willman Mikko,Räsänen Tuomo (yksi puuttuu) sekä Aluetoimiston päällikkö evl Janne Myller

2020 kilpailun tietoja alla

Tulokset <<– 15.08.2020 kilpailun tulokset.

Eräluettelo ja ohjeet – 2020 kilpailuista sisältää ohjeistuksen ja koosteen säännöistä. Päivitetty eräluettelo toimitettu kilpailijoille sähköpostilla. 14.08.2020.
Eräluetteloihin tulevat muutokset, jotka eivät vaikuta muihin kilpailijoihin kuin mitä on asianomaisen kanssa sovittu, ei päivitetä oheiseen julkaistuun eräluetteloon.