Puheenjohtajan palsta

Tervehdys yhdistyksen jäsenet

Vuosi on vaihtunut ja aloitamme uuden vuoden ja vuosikymmenen. Reserviläistoiminta jatkuu yhdistyksessämme jatkossakin vireänä ja pyrimme olemaan aktiivisesti mukana P-K:n piirin alueen monipuolisessa toiminnassa. Osallistumme myös aktiivisesti ResUL:n kilpailuihin sekä muuhun toimintaan. Itselläni on vahva tunne, että yhdistyksessämme tällä hetkellä on mukava tekemisen meininki päällä. Huomion arvoiset asiat ovat myös ne, että meiltä on mukana P-K:n piirin puheenjohtajistossa 2. varapj Hannu Parviainen sekä yhtenä MPK:n koulutuspäällikkönä toimiva Ari Hevonkoski. Heidän kauttaan saamme tuoreeltaan tietoa ja olemme mukana erinomaisen hyvin koko piirin alueen reserviläistoiminnan ytimessä vielä usean vuoden ajan.

8.1.2020 pidettiin johtokunnan järjestäytymiskokous ja sen jälkeen johtokunnan kokous. Johtokuntamme kokoonpano on hieman vaihtunut parin henkilön osalta.

Tässä uuden johtokunnan toimihenkilöt ja tehtävät:

Tapio Kiiskinen 1. varapj

Ari Hevonkoski 2. varapj ja perinneyhdistystoiminnassa veteraanivastaava

Pekka Ratilainen ase- ja ampumavastaava (toimii tulevien ampumavastaavien tukena)

Kalle Nevalainen

Kari Ärväs ase- ja ampumavastaava – (aloittaa 2020, kun on saanut viranomaiselta tähän tehtävään tarvittavan mandaatin)

Eemi Kärki toinen ase- ja ampumavastaava (samat vaatimukset kuin Karilla)

Hannu Parviainen sihteeri ja jäsenvastaava

Juhani Simonen pj ja liikuntavastaava

sekä Matti Heiskanen, joka osallistuu johtokunnan ulkopuolisena jäsenenä kokouksiimme.

Tällä kokoonpanolla hoidetaan tulevia yhdistyksen tehtäviä. Olemme teitä varten, joten voitte olla yhteydessä meihin kaikissa reservin toimintaa koskevissa asioissa. Osallistukaa ja olkaa aktiivisia.

Vielä kerran oikein hyvää ja menestyksellistä vuosikymmentä.

Kontiolahden Reserviläiset ry.

Juhani Simonen